witam,
jestem początkującym modelarzem nie wiem o tym nic zaciekawiły mnie filmy innych.
chciał bym zbudować rakietę około 1m (projekty jako takie mam) problem w tym że nie wiem jakiego materiału użyć do budowy rakiety i jeśli była by to blacha (np. puszek po litrowym piwie faxe) czym połączyć je z sobą nity ?
to są dla mnie najtrudniejsze do tej pory tematy. silnik i pozostałe sprawy pozostawię na późniejszy czas
DZIĘKUJE PRZEMEK
Początkujący potrzebuje pomocy 2
Re: Początkujący potrzebuje pomocy 2
Witaj!
Odwiedź dział - nasze rakiety, blacha to nie najlepszy materiał dla początkującego, raz że ciężka dwa że potencjalnie niebezpieczna.
Większość z nas używa rur kartonowych, tak więc zagadaj z PIOTREM może coś dla Ciebie odsprzeda
Odwiedź dział - nasze rakiety, blacha to nie najlepszy materiał dla początkującego, raz że ciężka dwa że potencjalnie niebezpieczna.
Większość z nas używa rur kartonowych, tak więc zagadaj z PIOTREM może coś dla Ciebie odsprzeda
- ArturroKRK
- Podniebny Filmowiec

Najlepiej na początek - najszybciej i najpewniej : Weź tuby kartonowe, znajdziesz je tez pod nazwą gilzy. Możesz je w papierniczym dostać do przechowywania dokumentów, rysunków itp. Takie kartonowe tuby dobrze jest wzmocnić, solidnie nasączając lakierem nitrocelulozowym albo poliuretanowym ( bezbarwnym najlepiej). Po wyschnięciu, masz sztywną i lekką tubę - idealną na korpus. W razie braku takiej tuby polecam gruby papier ( np pakowy albo malarski) zwijać np na kiju od szczotki lub rurce pcv , klejąc go np wikolem lub żywicą. Po wyschnięciu również otrzymasz zupełnie wystarczającą tubę pod pierwszą rakietę.
1. Popatrz np na rakietę Ericha - Angel
2. Budowę rakiety ze zdjęciami znajdziesz również w moim temacie Fireball
Ogólnie wszelkie niezbędne informacje znajdziesz bez problemu na forum. Zdecydowanie polecam dział "własnoręcznie wykonane modele rakiet"
Pozdrawiam i życzę powodzenia
1. Popatrz np na rakietę Ericha - Angel