No chyba że nie. Nie zmartwi mnie to za bardzo tym bardziej że jako "rakieciarz" jestem naprawdę początkujący.
Nazwa rakiety jest hołdem dla największego gitarzysty jakim był Jimi Hendrix
Przejdźmy więc do prezentacji modelu mającego wziąć udział w konkursie.
Poglądowy rysunek ze spacecada

Korpus rakiety został wykonany z maty szklanej nasączonej Epidianem 5. Czemu 5, a nie 53 ? Akurat taki miałem pod ręką i wcale nie było trudniej
Statecznik wycięte z laminatu do płytek PCB , wklejone na żywicę z pociętym drobno włóknem szklanym.
Głowica wytoczona z kawałka sosnowej belki.
Masa rakiety 80g (w poprzedniej wersji głowica ważyła 10g więcej)
Wysokość rakiety z głowicą 615 mm
Średnica 28 mm
Zdjęcie rakiety

Odzysk będzie najprawdopodobniej pirotechniczny przy użyciu mieszaniny opóźniającej pcz i że i ładunku miotającego - znitrowanej waty
Spadochron ważący 40g bez linek o średnicy 120 cm z kominem

Napęd rakiety sprawił mi najwięcej problemów. Chciałem dość znacznie obniżyć masę korpusu silnika, jednak przy zacisku 200 połączenie papieru i laminatu nie zadało egzaminu. W między czasie zrobiłem więc z drobiazgów znalezionych w garażu - SRWU-MINI - czyli Silnik Rakietowy Wielorazowego Użytku - wersja MINI

Otwór widoczny w zatyczce o średnicy 4mm ma zostać wypełniony opóźniaczem lub zakorkowany.
Zamierzam wykrzesać z niego przynajmniej 131 N średniego ciągu, przy impulsie właściwym 117 i zacisku 245. Zobaczymy co z tego wyjdzie
Póki co silnik przy dość krótkiej pracy i słabiutkim zapłonniku na 32 g paliwa wygenerował ok. 96 N średniego ciągu przy impulsie właściwym 115 i zacisku 210.
http://www.youtube.com/watch?v=adbcC4o1VoE
Jako że dysponowałem tylko wagą łazienkową :/ (wcześniejsze CATO zniszczyło mi hamownie hydrauliczną) , zapis komórką trudno właściwie nazwać miarodajnym i ze względu na wagę i 10 fps z kamery komórki.
http://www.youtube.com/watch?v=14DrCPcfBlY
Trochę przeraża mnie masa korpusu - 80g, dlatego nie porzucam pomysłu z papierem i laminatem