Witam serdecznie,
chcę przedstawić etapy pracy mojej hamowni poziomej, aktualnie hamownia jest już gotowa do użytku, czekam jeszcze tylko na część najważniejszą czyli elektronikę którą robi Jaskiniowiec a któremu chciałbym w tym miejscu podziękować za chęć pomocy.
Z założenia na hamowni będę badał podstawowe parametry silników oraz ciśnienie.
Zdjęcia przedstawiają:
1.prace ziemne, etap wstępny budowy, wiem, wiem z czym się to kojarzy,
2.prace ziemne zakończone, te barierki metalowe będą oparciem dla osłon na wypadek ewentualnego CATO, osłona górna i jedna boczna jest zrobiona z 2 połączonych płyt ze sklejki, druga osłona boczna jest zrobiona z podwójnego szkła wzmocnionego antywłamaniowego, za tą osłoną będzie kamera. Za stanowiskiem na hamownię widać jeszcze nie ukończoną skarpę ziemną do wyłapywania odstrzelonych dysz przy CATO.
3.osłony ze sklejki
4.osłona ze szkła wzmacnianego
5.hamownia z silnikiem, element pionowy będzie się opierał o betonowy krawężnik, element poziomy będzie przykręcony do wylewki betonowej, silnik przykręcony jest do tłoka który przekazywać będzie siłę do tensometru z którego parametry odczytywać będzie "magiczna skrzyneczka" od Jaskiniowca.
Jak macie pytania albo coś jest nie jasne to chętnie wyjaśnię.
Budowa hamowni poziomej
Re: Budowa hamowni poziomej
kolejne zdjęcia:
Re: Budowa hamowni poziomej
Masakra.... To jakie ty chcesz tam silniki badać?
- ArturroKRK
- Podniebny Filmowiec
- Posty: 381
- Rejestracja: poniedziałek, 4 kwie 2011, 12:32
- Lokalizacja: Kraków , Łagiewniki
Re: Budowa hamowni poziomej
Tofifi pisze:Masakra.... To jakie ty chcesz tam silniki badać?
Pewnie spalinowe, albo może parowe?
Ja jednak stawiam na rakietowe
- robercik
- Supersonic PROFI
- Posty: 1362
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Budowa hamowni poziomej
Cześć
Extra katafalk! Silnik testowy też ładnie się prezentuje.
pzdr
Extra katafalk! Silnik testowy też ładnie się prezentuje.
pzdr