Kolejny test silnika z użyciem CoolSoola.
Tym razem silnik jednorazowy zawierał 100 g najmocniejszej mojej kompozycji SRB 12.
Na podkreślenie zasługuje fakt osiągnięcia współczynnika doskonałości konstrukcji na poziomie 50/50.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7zI4ojH4AoU[/youtube]
Opór stawiany przez CoolSpoola okazał się na tyle duży, że silnik "przeleciał" przez łoże i wyprzedził pojazd rakietowy CS
Dziura w ziemi także niemała, jak na silnik zawierający 100g paliwa.
Test silnika w locie z paliwem SRB 12
- KSard
- Supersonic PROFI
- Posty: 1499
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Test silnika w locie z paliwem SRB 12
pozdrawiam KSard - www.facebook.com/ksardpl : www.ksardrakiety.cba.pl
"Ci, którzy skłonni są zrezygnować choćby z części prawa do wolności aby uzyskać w zamian trochę tymczasowego bezpieczeństwa, nie zasługują ani na wolność, ani bezpieczeństwo "- Ben Franklin
"Ci, którzy skłonni są zrezygnować choćby z części prawa do wolności aby uzyskać w zamian trochę tymczasowego bezpieczeństwa, nie zasługują ani na wolność, ani bezpieczeństwo "- Ben Franklin
Re: Test silnika w locie z paliwem SRB 12
Fajnie wyszło ujęcie z pod wyrzutni - przez to że odrzuciło kamerkę widać całą pracę silnika
Napiszesz coś więcej o składzie paliwa?
Napiszesz coś więcej o składzie paliwa?
- KSard
- Supersonic PROFI
- Posty: 1499
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Test silnika w locie z paliwem SRB 12
Faktycznie - niezamierzony efekt, ale fajnie wyszło Paliwo ma dynamit w nogach niczym Adam M.Kacper pisze:Fajnie wyszło ujęcie z pod wyrzutni - przez to że odrzuciło kamerkę widać całą pracę silnika
Napiszesz coś więcej o składzie paliwa?
No i imponujący wygląd. O tym paliwie już kiedyś pisałem - to skład podobny do tego stosowanego w busterach Wahadłowców.
Pierwsze próby robiłem jeszcze w 2006 roku - z różnym skutkiem. Jest trudne do opanowania z racji swoich parametrów.
Tym razem wyszło ok. Cieszę się, bo to był silnik jednorazowy. Teraz tylko dodać ładunek opóźniający i będzie mocny, tani silniczek.
Re: Test silnika w locie z paliwem SRB 12
Cześć
Przyglądam się z boku testom coraz większych silników i zastanawiam się nad testowaniem nowych materiałów na dysze i korpusy. Wiem, że opracowane dotychczas materiały i ich kompozycje to kompromis między wytrzymałością, a ceną. Jednak poprzeczka jest zawieszana coraz wyżej i tutaj wydaje mi się należy pokłonić się nad tym zagadnieniem.
Błądzę
Gratuluję udanych testów.
Przyglądam się z boku testom coraz większych silników i zastanawiam się nad testowaniem nowych materiałów na dysze i korpusy. Wiem, że opracowane dotychczas materiały i ich kompozycje to kompromis między wytrzymałością, a ceną. Jednak poprzeczka jest zawieszana coraz wyżej i tutaj wydaje mi się należy pokłonić się nad tym zagadnieniem.
Błądzę
Gratuluję udanych testów.
Free Your Mind