Oferta silników Piotra Tendery
Oferta silników Piotra Tendery
Zapytałem dzisiaj Piotra Tenderę czy nadal oferuje jakieś zabawki dla nas i dostałem pozytywną odpowiedź.
Zaznaczył tylko że są konkretne minima zamówień i tak dla silników A, B, C wynoszą 50szt. dla D,E,F minima ustalane są indywidualnie. Silniki klasy G są aktualnie niedostępne.
Cennik
Dane:
Firma Usługowo Produkcyjna silników i akcesoriów modelarskich - Piotr Tendera
ul. Wodzisławska 177b
44-200 Rybnik
+48 500854716
kobra_rybnik@poczta.onet.pl
Zaznaczył tylko że są konkretne minima zamówień i tak dla silników A, B, C wynoszą 50szt. dla D,E,F minima ustalane są indywidualnie. Silniki klasy G są aktualnie niedostępne.
Cennik
Dane:
Firma Usługowo Produkcyjna silników i akcesoriów modelarskich - Piotr Tendera
ul. Wodzisławska 177b
44-200 Rybnik
+48 500854716
kobra_rybnik@poczta.onet.pl
Re: Oferta silników Piotra Tendery
Cześć
O To jest konkretna wiadomość
O To jest konkretna wiadomość
inżynier STEM Białystok
Zbych Staniszewski
Zbych Staniszewski
Re: Oferta silników Piotra Tendery
Super wiadomość! Ale serio mają tylko z opóźnieniem 4s?
Pozdrawiam
Paweł Pigłowski
Paweł Pigłowski
-
- Supersonic PROFI
- Posty: 937
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Luedenscheid
Re: Oferta silników Piotra Tendery
Witam,
Z tego co wiem, to czas opoznienia mozna sobie dowolnie zamowic, a przynajmniej w moim przypadku tak bylo.
Oczywiscie jak ktos sobie zazyczy silniki, gdzie kazdy ma byc z innym opoznieniem.... to nie wiem (???)
Latajac na silnikach klasy "D" i powyzej, to prawie kazdy stosuje juz elektronike, dlatego mozna rowniez zamowic ( bez gwarancji z mojej strony)
silniki ktore beda od gory zamkniete (plugged).
Silniki firmy "Klima" np. klasy "A" i "B" maja rowniez opoznienie 4 s.
Tak wlasciwie to jest z czego wybierac, a ceny tych silnikow sa porownywalne - TSP / Klima
Pozdrawiam
Paul
Z tego co wiem, to czas opoznienia mozna sobie dowolnie zamowic, a przynajmniej w moim przypadku tak bylo.
Oczywiscie jak ktos sobie zazyczy silniki, gdzie kazdy ma byc z innym opoznieniem.... to nie wiem (???)
Latajac na silnikach klasy "D" i powyzej, to prawie kazdy stosuje juz elektronike, dlatego mozna rowniez zamowic ( bez gwarancji z mojej strony)
silniki ktore beda od gory zamkniete (plugged).
Silniki firmy "Klima" np. klasy "A" i "B" maja rowniez opoznienie 4 s.
Tak wlasciwie to jest z czego wybierac, a ceny tych silnikow sa porownywalne - TSP / Klima
Pozdrawiam
Paul
Re: Oferta silników Piotra Tendery
Polecam po prostu napisać maila i dopytać. Odpowiedz dostałem w przeciągu godziny. Podobnie wiem że jeszcze w 2017 miał w ofercie fajne silniki do tvc których nie ma na tej liście a prawdopodobnie szło by je zamówić. Więc tę listę traktowałbym orientacyjnie a szczegóły ustalał indywidualnie.
I jak cos ciekawego ustalcie to podzielcie się tutaj aby niepotrzebnie nie powtarzać pytań.
I jak cos ciekawego ustalcie to podzielcie się tutaj aby niepotrzebnie nie powtarzać pytań.
Re: Oferta silników Piotra Tendery
Podsumujemy komplet wiadomości o silnikach Tendery , bo uciekną..
Silniki wyższych mocy muszą być zamówione w następujących minimalnych ilościach:
Klasa E- 25 . sztuk ( ceny 25 złotych)
Klasa F - 10 . sztuk ( ceny 40 złotych )
Musimy latac na mocnych silnikach. Czyli kto nie musi
Ja muszę i chcę. Nie będę sam strugał silników wysoko energetycznych. Ponieważ rakietnictwo w Polsce jest
na dnie Tendera odmawia produkcji klasy G klasy H.
Na szczęście towarzysze rakietowi są Shermuly Ikaros Wessex ; czyli klasa H.
Ja proponuję - zainteresowani wejść w kupno silników Tendery , bo lepiej będzie nam się negocjowało. Jak ktoś ma własne silniki gratuluję.
Nie wiem skąd taka polityka sprzedaży ,ale silniki klasy D MAJĄ minima zamówienia 25 sztuk. Jest więc łatwiej z.silnikami D. Niż klasy A B C. A przypomnę, że tych trzeba zamówić 50 sztuk.
Napiszę teraz jawnym tekstem. Kto z was chce zamówić silniki klasy E klasy F. +?
Zbych
Silniki wyższych mocy muszą być zamówione w następujących minimalnych ilościach:
Klasa E- 25 . sztuk ( ceny 25 złotych)
Klasa F - 10 . sztuk ( ceny 40 złotych )
Musimy latac na mocnych silnikach. Czyli kto nie musi
Ja muszę i chcę. Nie będę sam strugał silników wysoko energetycznych. Ponieważ rakietnictwo w Polsce jest
na dnie Tendera odmawia produkcji klasy G klasy H.
Na szczęście towarzysze rakietowi są Shermuly Ikaros Wessex ; czyli klasa H.
Ja proponuję - zainteresowani wejść w kupno silników Tendery , bo lepiej będzie nam się negocjowało. Jak ktoś ma własne silniki gratuluję.
Nie wiem skąd taka polityka sprzedaży ,ale silniki klasy D MAJĄ minima zamówienia 25 sztuk. Jest więc łatwiej z.silnikami D. Niż klasy A B C. A przypomnę, że tych trzeba zamówić 50 sztuk.
Napiszę teraz jawnym tekstem. Kto z was chce zamówić silniki klasy E klasy F. +?
Zbych
inżynier STEM Białystok
Zbych Staniszewski
Zbych Staniszewski
Re: Oferta silników Piotra Tendery
A pytałeś może i inne opóźnienia niż 4sec?
Re: Oferta silników Piotra Tendery
Bardzo dobre pytanie kolego.
Częściowo dobrze o tym napisał 0aul , że jeżeli zamówimy partię o innym opóźnieniu. - To Tendera to zrobi, tak samo było z Świętej Pamięci Sieniawskim.
Pytanie które zadałem przypomnę: kto dołącza się z kolegów rakietowych do zamówienia silnikowego?
Częściowo dobrze o tym napisał 0aul , że jeżeli zamówimy partię o innym opóźnieniu. - To Tendera to zrobi, tak samo było z Świętej Pamięci Sieniawskim.
Pytanie które zadałem przypomnę: kto dołącza się z kolegów rakietowych do zamówienia silnikowego?
inżynier STEM Białystok
Zbych Staniszewski
Zbych Staniszewski
Re: Oferta silników Piotra Tendery
Sorry zablad.
Świętej Pamięci - + - -
Świętej Pamięci Sornowskim
Świętej Pamięci - + - -
Świętej Pamięci Sornowskim
inżynier STEM Białystok
Zbych Staniszewski
Zbych Staniszewski
-
- ****
- Posty: 165
- Rejestracja: niedziela, 16 cze 2019, 11:27
- Kontakt:
Re: Oferta silników Piotra Tendery
A trzeba zamawiać grupowo, np przez PTR czy można też indywidualnie?