Problemy w projektowaniu

Czyli serca naszych niebolotów !
Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Administrator
Posty: 2379
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: jaskiniowiec »

PCW, laminat, ostatecznie Al stop miękki, np PA38. Ale zacznij od starych, sprawdzonych metod, czyli rura PCW do wody zimnej. Zdziwisz się, ile z tego można wykręcić. Dodatkowo taka rura jest bardziej odporna termicznie. Rury Al musisz dokładnie izolować cieplnie.
karol
***
Posty: 97
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 18:47
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: karol »

Dlaczego? Aluminium się bd topić?

A poza tym te silniki z pcv są jednorazowe więc raczej zainwestuje w al.
Dzieki
"Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry." Seneka Młodszy
Awatar użytkownika
rafciodz
****
Posty: 1237
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Gdynia

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: rafciodz »

karol pisze: Dlaczego? Aluminium się bd topić?
Dzieki
Co to znaczy "bd" - będzie?

Z tego co ja zauważyłem to nieosłonięty korpus bardzo szybko się przepala. Co prowadzi do rozerwania w osłabionym miejscu. Innymi słowy aluminium zaczyna brać udział w procesie spalania i tym samym korpus staje się niejako paliwem. Przez ten krótki moment do chwili CATO.
Ale poczekaj na opinie fachowców.
Free Your Mind
karol
***
Posty: 97
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 18:47
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: karol »

Ok dzięki .
"Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry." Seneka Młodszy
placydo
PROFI
Posty: 710
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kielce

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: placydo »

A co znaczy to bd?
Awatar użytkownika
Tofifi
PROFI
Posty: 829
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Białystok

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: Tofifi »

rafciodz pisze: Innymi słowy aluminium zaczyna brać udział w procesie spalania i tym samym korpus staje się niejako paliwem. Przez ten krótki moment do chwili CATO.
Ale poczekaj na opinie fachowców.
Ja tam nie uważam się za fachowca, aczkolwiek nie przemawia do mnie to, że korpus staje się paliwem.
Raczej chodzi po prostu o właświsośći aluminium, ktore to wraz z wzrostem temperatury, traci właściwości mechaniczne.
Są nawet tabele opisujące tę zależność. Obrazek


PS. bd jak się domyślam oznacza będzie.
PS.2 ewidentnie znowu coś się pierdzieli z forum bo znowu zamiast emota widze niebieski znak zapytania.
karol
***
Posty: 97
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 18:47
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: karol »

"bd" oznacza "będzie"

Czy silniki gdzie dysza jest mocowana segerem uszczelnia się czymś poza uszczelkami?

Prosze o odpowiedź

Pozdrawiam
"Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry." Seneka Młodszy
placydo
PROFI
Posty: 710
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kielce

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: placydo »

karol pisze:"bd" oznacza "będzie"

Czy silniki gdzie dysza jest mocowana segerem uszczelnia się czymś poza uszczelkami?

Prosze o odpowiedź

Pozdrawiam
bd oznacza bd
będzie oznacza będzie
Prosiłbym o pisanie poprawną polszczyzną
karol
***
Posty: 97
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 18:47
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: karol »

Skąd ja to wiedzialem. :razz:
"Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry." Seneka Młodszy
kermit
PROFI
Posty: 387
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: znad stawu w Baninie
Kontakt:

Re: Problemy w projektowaniu

Post autor: kermit »

Ksp :)

Jeśli dysza i korpus oraz rowki pod oringi są dobrze wykonane to nie ma potrzeby niczym innym uszczelniać ( nie uważam za uszczelniacz smaru wazelinowego nakładanego na oring ), bo oring dobrze uszczelnia.
"...co do reszty to uważam że Kartagina musi być zburzona. "
ODPOWIEDZ