Dla lepszego pokazania w jaki sposob lutujemy (podlaczamy) poszczegolne przewody , przewody zostaly podlaczone od gory.
Oczywiscie w rakiecie powinny byc od spodu.
- IMG_5309.jpg (83.3 KiB) Przejrzano 9295 razy
I teraz krok po kroku jak to jest podlaczane:
- przewod czarny ( + ) est na stale zlutowany z przewodem czerwonym zlacza (wtyczka)
- przewod brazowy ( - ) jest przylutowany do srodkowej nozki wylacznika
- czarny przewod zlacza do jednej z zewnetrznych nozek wylacznika
- IMG_5310.jpg (98.4 KiB) Przejrzano 9295 razy
Nastepnie:
- przewod czerwony i pomaranczowy do tych dwoch sztyftow , ktore mostkujemy zworka !!!!! Inaczej nie ma przeplywu pradu na zapalniki.
- przewod zolty i zielony na zacisk do zapalnika
- przewody niebieski i fioletowy do drogiego zapalnika w przypadku podwojnego odzysku. W przypadku pojedynczego odzysku przewody te mozna albo obciac, albo pojedynczo zaizolowac ( nie zlaczac !!!!! )
W takim ukladzie jak na zdjeciu , po zalaczeniu napiecia uklad przeprowadza test wewnetrzny i na koniec podaje stan zapalnikow.
W tym ukladzie ALTIMAX "melduje " jeden zapalnik OK sygnal pip, pip
oraz drogi uszkodzony, lub brak zapalnika sygnal - piiiiiiiiiiiiiiiip
W takim stanie uklad jest gotowy do startu !!!!!
Oczywiscie tak jak juz wspominalem wczesniej uklad jest w stanie wygenerowac 9A . Normalne fabryczne zapalniki potrzebuja ok. 2A. Stosujac np. zapalniki o wyzszym pradzie dzialania niz 9A moze dojsc do zniszczenia ukladu !!!!!!!!
PROSZE O TYM PAMIETAC !!!!
Teraz czekam na dalsze pytania.
Paul