Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Świetnie wyszedł! Czy już jest możliwość jego zakupu?
Space is hard.
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Musimy się na piwo umówić w szerszym gronie, bo jest inicjatywa budowy modelu przez Krakusów do tego silnika.
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Silnik jest do kupienia. Niedawno rozwiązałem ostatnie problemy czyli legalność zapłonnika i zdarzające się przepały ziarna uszkadzające korpus (2 razy na około 50 odpaleń ale jednak).
Ostatnio zmieniony niedziela, 10 lis 2019, 13:52 przez Kacper, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Świetnie a teraz najważniejsze na ile wyceniacie to cudo?
Space is hard.
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Silnik kosztuje 600zł, ziarno paliwa z zapłonnikiem 60zł. Tankowanie podtlenku 25zł/kg. Wychodzi sporo taniej niż Aerotech albo Cesaroni. Jest też opcja wypożyczania.
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Dzięki za informacje Kacper. Uczciwa cena, będę się kontatkował na priv.
Space is hard.
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Wracam do tematu. Kacper czy masz możliwość zrobienia pliku ENG dla tego silnika?
Space is hard.
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
W przyszłości chciałbym zbudować silnik bliźniaczo podobny do studenta (w wersji słabszej). Na allegro znalazłem butle w bardzo atrakcyjnej cenie. Chciałem zapytać się jakie ciśnienie panuje w takiej butli. Pisaliście że używacie zaworu 60 bar, więc butla powinna wytrzymać. Cena to równe 100zł, waży 0,5kg, ciśnienie pracy to ok. 130 bar, wymiary też są genialne (przynajmniej dla mnie). Jak okaże się, że to mega rarytas to kupie ją już teraz bo często aukcje znikają z allegro.
https://allegro.pl/oferta/butla-co2-12- ... 9753092526
https://allegro.pl/oferta/butla-co2-12- ... 9753092526
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Potrzebujesz wykres prężności pary N2O w zależności od temperatury, dostępny np. tu (pierwszy link z google): https://www.linde-gas.com/en/images/lin ... 417382.pdf
Re: Silniki hybrydowe do rakiet na licencję I i II (J, K)
Wielkie dzięki. Czyli rarytas, tylko zawór podmienić.