Kilka pomysłów i wykonanie silników z rurek pcv

czyli zaczynamy zabawę!
FdevF
*
Posty: 25
Rejestracja: wtorek, 18 maja 2021, 19:31

Re: Kilka pomysłów i wykonanie silników z rurek pcv

Post autor: FdevF »

Tak że od strony paliwa mam dorobic lejek który bedzie skierowany w strone dyszy ale szczerze nie mam pojecia jak mam to zrobic z cx-5
Awatar użytkownika
verex
Supersonic PROFI
Posty: 742
Rejestracja: poniedziałek, 25 lip 2011, 19:38
Lokalizacja: Tczew/Kingston upon Thames
Kontakt:

Re: Kilka pomysłów i wykonanie silników z rurek pcv

Post autor: verex »

Możesz wydrukować formę do dysz jeśli masz dostęp do drukarki 3D. Jeśli nie to sprawa się trochę komplikuje
Zapukaliśmy nieśmiało do bram kosmosu...

Near Space Technologies
www.nearspace.tech
Awatar użytkownika
RDX
***
Posty: 88
Rejestracja: środa, 17 lut 2021, 23:15
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kilka pomysłów i wykonanie silników z rurek pcv

Post autor: RDX »

Konrad pisze: piątek, 21 maja 2021, 18:00 Jedna uwaga. Jak już robisz dyszę de lavala to dodaj jeszcze kielich wlotowy, bo to on "pomaga wypuszczać gazy spalinowe". To znaczy łatwiej wlać wodę do lejka niż do słomki. mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi.
Czy w tej skali to ma jakiekolwiek znaczenie? Nie przecinałem silników klimy ale wątpię, by miały lejek od strony paliwa. Z porównania w openmotor nie wychodziła mi żadna różnica gdy zmieniałem parametr kąta tej części dyszy.
Rocket Dynamics - Komponenty do Twoich rakiet! Jeśli potrzebujesz spadochronu, części drukowanych w 3D lub ciętych laserowo napisz na: rakiety.rdx@gmail.com
FdevF
*
Posty: 25
Rejestracja: wtorek, 18 maja 2021, 19:31

Re: Kilka pomysłów i wykonanie silników z rurek pcv

Post autor: FdevF »

Nwm czy widziałeś rozmiary tego silnika na zfj?
Awatar użytkownika
RDX
***
Posty: 88
Rejestracja: środa, 17 lut 2021, 23:15
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kilka pomysłów i wykonanie silników z rurek pcv

Post autor: RDX »

FdevF pisze: sobota, 22 maja 2021, 19:24 Nwm czy widziałeś rozmiary tego silnika na zfj?
Tak, średnica 3/4 cala. Pracuję teraz nad silnikami tej średnicy i przynajmniej openmotor nie wypluwa różnic przy zmianach kąta. Pewnie jest różnica, ale po prostu może być tak mała, że program jej nie symuluje. Mam w planach podobny wielkością do Twojego, tylko na 3 ziarnach z finocylem i program pokazuje mi typoszereg E czyli nadal bardzo daleko od silników wysokiej mocy przy których takie rzeczy zaczynają mieć znaczenie. Ta ilość karmelki może Ci się wydawać duża, ale tak naprawdę jesteśmy w rakietowym przedszkolu i musisz się z tym pogodzić :D
Rocket Dynamics - Komponenty do Twoich rakiet! Jeśli potrzebujesz spadochronu, części drukowanych w 3D lub ciętych laserowo napisz na: rakiety.rdx@gmail.com
ODPOWIEDZ